Monday, May 31, 2010

Selamat Bershopping Kembaliiii

Salam semua, pertama sekali pohon maaf di atas kelewatan dalam mengupdate web batik-anggun ni, ada beberapa perkara yang perlu lebih perhatian, baby kesayangan saya telah warded beberapa hari di hospital, dan memerlukan lebih perhatian dari saya, Alhamdulillah, baby telah pulih sepenuhnya, harap2 semuanya balik on track =).. terima kasih yg tak terhingga kepada para pelanggan setia saya yang masih bertanya mengenai stock terkini, saya sedaya upaya menyediakan, walaupun tidak diupdate online, saya masih berjualan secara offline..

Alhamdulillah masih ada yang setia menunggu dek kerana yakin dengan kualiti dan service Che Liza Batik.. Jutaan terima kasih di atas kepercayaan yg diberikan, selagi ada permintaan Che Liza Batik akan sentiasa akan menyajikan stok2 kain bukan sahaja batik malahan pelbagai jenis kain yang bermutu tinggi, berkualiti namun masih mampu dimiliki..

Bayaran ansuran untuk batik sutera masih diteruskan. Bagi mereka yg sebelum ini yang hanya mampu menelan air liur melihat member2 bergaya mewah.. skrang anda juga boleh!! Nahhh.. bayaran ansuran disediakan, dan harga masih sama dengan harga cash!! x percaya? Anda bandingkan sendiri.. :)

Oh ye.. rajin2 la lawati laman Che Liza Batik ni ye.. kerana dlm masa terdekat ni akan ada stock yang pasti menambat hati dgn harga yang masih mampu dimiliki.. till then.. happy shopping.. :)

No comments:

Post a Comment